Děkujeme za pochopení.
A66d63a78l48b95e77r49t 78K73o27l70í87n69s19k87ý
Tak rád bych v tomto případě dal za článek mnohem více karem než jen jednu.
P45a86v31e95l 75V97ě22t40r56o40v93e38c
Reálný pohled zaměřený do budoucnosti. Je třeba nejen chválit a pochlebovat, ale vysvětlit i nastávající nebezpečí neúměrného pozitivismu (lidový autor by asi napsal "sluníčkářství", to ale není tak výstižné, protože to pojme kdeco). Blogera však chválím, zaslouží si to. Karma.
J45o87s26e91f 64U50l37m44a14n
Až bude čas, tak si asi přečtu i ostatní vaše články. Váš způsob uvažování je mi blízký.
J90a13r65o96s44l58a31v 64F74i53š27e51r
Milý pane, souhlasím s Vámi. Připomenu a rozvinu Vaše slova "Vzýváme alternativní školství, které odstraňuje známkování, aby se nepoznalo, že děti jsou líné a nevychované." Alternativní školství je určeno jen opravdu pro velmi malou část dětí a není jeho úkolem výše uvedené. V našem systému škola degenerovala k tendencí debilizovat většinovou populaci. Místo jasného pojmenování příčin se hledají pseudoproblémy. Esence základní příčiny je obsažena ve Vašem článku-pokud nejsme spokojeni se stavem vzdělání v ČR, tak hlavní příčina je v DĚTECH, potom v RODIČÍCH, následně ve ŠKOLSKÉ POLITICE (POLITICÍCH), a naposled v UČITELÍCH. V praxi vidíme opačné pořadí. Je to prosté! I mistr tesař musí dostat materiál bez hniloby a červotočů aby udělal kvalitní střechu. Pokud ne, tak jen udělá vše možné, aby střecha hned nespadla - obzvláště když nelze udělat hloubkovou penetraci. Nejlepší jsou hraběcí rady "odborníků", kteří neučili před tabulí, nebo ze školy utekli za "vědou". Ó těch máme! Sami se věnujeme dlouhodobě diagnostice dětí ke studiu na gymnázia a setkáváme se s třemi základními typy rodičů. Po zjištění skutečného stavu věcí u dítěte s jedničkami ze ZŠ v 5. třídě a s EGEM přesahujícím otvor dveří (dítě neumí číst - slabikuje a zadrhává při čtení, nezná význam běžných slov, slovní druhy jsou pro něj záhadou, z matematiky si plete obvod a obsah, chybí základní logický selský pohled atd.), tak rozumný rodič se zeptá: "A co se s tím dá dělat?" Další rodič se nafoukne a prohlásí, že to, co jsme zjistili, je blbost, a není to pravda. No a poslední Vás odzbrojí upřímným prohlášením? "No, ono to naše dítě nebude vůbec potřebovat, jsme tak bohatí, že má celý život vystaráno." Co jim můžete říci? Prvnímu rodiči pomůžete, jak můžete, s druhým se slušně rozloučíte a snažíte se zapomenout, a u třetího si vzpomenete na chudé duchem a provedete očistný rituál.
V62í97t65ě44z53s32l32a18v 12K48o26š95ť53á81l
OT - pozor na "blahoslaveni chudí duchem", není to o hloupých lidech, jeden z výkladů podle Matouše je "blahoslavení, šťastní, blažení ti, kdo jsou chudí, žebráci v očích ducha, podle ducha, tak, jak to vidí duch. Rozumí se duch Boží."
V51í27t14ě72z42s25l94a97v 18K38o63š78ť65á76l
Excelentní, "politická korektnost" je jiná forma lží.
D36a34v10i72d 84V46l39k
Taky už stárnu, takže mám pocit , že už nic není co bývalo Ale podle mne dost paušalizujete.
J71i71ř42í 32P57l51í42v72a
Ono záleží na tom, jaké překážky. Když pozorujete předškolní děti, tak vidíte, že mají rády překážky. dokonce je vyhledávají. S tím, jak rostou vyhledávají stále jiné překážky, aby se zdokonalily. Potřebují svobodu, aby dobře rostly, každé trochu jinak. Děti jsou různé.
Ale hlavní překážkou jsou pro ně lidé, co jim diktují, co mají dělat. To se děti učí překonávat různými strategiemi - aby se vlk nažral. Ovšem rodiče a společnost mají právo jim diktovat, jak se mají chovat. Ne, co mají dělat. To je rozdíl.
Z56d76e47n95ě68k 54H81o89l79o36u38b66e49k
Absolutně s Vámi souhlasím. Je to k pláči , bohužel dnešní realita.
- Počet článků 94
- Celková karma 11,04
- Průměrná čtenost 972x
jiriklabal@seznam.cz