Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak rád bych v tomto případě dal za článek mnohem více karem než jen jednu. :-)

4 0
možnosti

Reálný pohled zaměřený do budoucnosti. Je třeba nejen chválit a pochlebovat, ale vysvětlit i nastávající nebezpečí neúměrného pozitivismu (lidový autor by asi napsal "sluníčkářství", to ale není tak výstižné, protože to pojme kdeco). Blogera však chválím, zaslouží si to. Karma.

4 0
možnosti

J45o87s26e91f 64U50l37m44a14n

15. 5. 2019 15:44

Až bude čas, tak si asi přečtu i ostatní vaše články. Váš způsob uvažování je mi blízký. R^

5 0
možnosti

Milý pane, souhlasím s Vámi. Připomenu a rozvinu Vaše slova "Vzýváme alternativní školství, které odstraňuje známkování, aby se nepoznalo, že děti jsou líné a nevychované." Alternativní školství je určeno jen opravdu pro velmi malou část dětí a není jeho úkolem výše uvedené. V našem systému škola degenerovala k tendencí debilizovat většinovou populaci. Místo jasného pojmenování příčin se hledají pseudoproblémy. Esence základní příčiny je obsažena ve Vašem článku-pokud nejsme spokojeni se stavem vzdělání v ČR, tak hlavní příčina je v DĚTECH, potom v RODIČÍCH, následně ve ŠKOLSKÉ POLITICE (POLITICÍCH), a naposled v UČITELÍCH. V praxi vidíme opačné pořadí. Je to prosté! I mistr tesař musí dostat materiál bez hniloby a červotočů aby udělal kvalitní střechu. Pokud ne, tak jen udělá vše možné, aby střecha hned nespadla - obzvláště když nelze udělat hloubkovou penetraci. Nejlepší jsou hraběcí rady "odborníků", kteří neučili před tabulí, nebo ze školy utekli za "vědou". Ó těch máme! Sami se věnujeme dlouhodobě diagnostice dětí ke studiu na gymnázia a setkáváme se s třemi základními typy rodičů. Po zjištění skutečného stavu věcí u dítěte s jedničkami ze ZŠ v 5. třídě a s EGEM přesahujícím otvor dveří (dítě neumí číst - slabikuje a zadrhává při čtení, nezná význam běžných slov, slovní druhy jsou pro něj záhadou, z matematiky si plete obvod a obsah, chybí základní logický selský pohled atd.), tak rozumný rodič se zeptá: "A co se s tím dá dělat?" Další rodič se nafoukne a prohlásí, že to, co jsme zjistili, je blbost, a není to pravda. No a poslední Vás odzbrojí upřímným prohlášením? "No, ono to naše dítě nebude vůbec potřebovat, jsme tak bohatí, že má celý život vystaráno." Co jim můžete říci? Prvnímu rodiči pomůžete, jak můžete, s druhým se slušně rozloučíte a snažíte se zapomenout, a u třetího si vzpomenete na chudé duchem a provedete očistný rituál.

5 0
možnosti

OT - pozor na "blahoslaveni chudí duchem", není to o hloupých lidech, jeden z výkladů podle Matouše je "blahoslavení, šťastní, blažení ti, kdo jsou chudí, žebráci v očích ducha, podle ducha, tak, jak to vidí duch. Rozumí se duch Boží."

2 1
možnosti

Excelentní, "politická korektnost" je jiná forma lží.

4 0
možnosti

Karma.Dobře jste to vystihl.R^

5 0
možnosti

D36a34v10i72d 84V46l39k

15. 5. 2019 9:38

Taky už stárnu, takže mám pocit , že už nic není co bývalo;-D Ale podle mne dost paušalizujete.

0 4
možnosti

J75o98s92e19f 30U43l29m13a25n

15. 5. 2019 15:43

...o tom ten článek ale není.

1 0
možnosti

Ono záleží na tom, jaké překážky. Když pozorujete předškolní děti, tak vidíte, že mají rády překážky. dokonce je vyhledávají. S tím, jak rostou vyhledávají stále jiné překážky, aby se zdokonalily. Potřebují svobodu, aby dobře rostly, každé trochu jinak. Děti jsou různé.

Ale hlavní překážkou jsou pro ně lidé, co jim diktují, co mají dělat. To se děti učí překonávat různými strategiemi - aby se vlk nažral. Ovšem rodiče a společnost mají právo jim diktovat, jak se mají chovat. Ne, co mají dělat. To je rozdíl.

0 0
možnosti

Absolutně s Vámi souhlasímR^. Je to k pláči , bohužel dnešní realita.

3 0
možnosti
  • Počet článků 94
  • Celková karma 11,04
  • Průměrná čtenost 972x
"Píšu, co si myslím, a myslím si, co chcu..."

                     jiriklabal@seznam.cz